F.A.Q. – Veel Gestelde Vragen

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
Wij bieden momenteel de mogelijkheid aan om uw betaling via IDEAL uit te voeren.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Yoshikigoifood is in principe geen fysieke winkel. Maar wij willen het onze klanten zo veel mogelijk van dienst zijn. Daarom kunt u op afspraak producten afhalen. Neem hiervoor contact met ons op via +31(0)619880267 of via info@Yoshikigoifood.nl.

Wat kost het verzenden?
Verzendingen binnen Nederland van:
00 – 10 kilo € 6,75
10 – 30 kilo € 10,00
30 – 60 kilo € 20,00
60 – 90 kilo € 30,00

Verzendingen naar Duitsland van:
00 – 10 kilo € 6,00
10 – 30 kilo € 14,50
30 – 60 kilo € 31,00
60 – 90 kilo € 46,50

Verzendingen naar België van:
00 – 30 kilo € 12,75
30 – 60 kilo € 25,50
60 – 90 kilo € 38,25

Verzendingen naar Groot Brittanië:
00 – 30 kilo € 27,50
30 – 60 kilo € 55,00
60 – 90 kilo € 82,50

Verkeerd product besteld?
Retouneren van geleverde producten kan binnen 7 dagen na leverdatum, indien ongebruikt en in originele verpakking, alleen na telefonisch contact/overleg met Yoshikigoifood.

Ik heb geen bericht ontvangen na mijn bestelling.
Het kan gebeuren dat u geen e-mail heeft ontvangen na het plaatsen van een bestelling. Controleer eerst in uw account of u wel het juiste e-mail adres heeft opgegeven en/of controleer de map met uw ongewenste e-mail. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar: info@Yoshikigoifood.

Welke levertijden hanteert Yoshikigoifood?
Yoshikigoifood verzend uw bestelling uiterlijk 3 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen. Heeft u vragen ten aan zien van de levertijd? Neem dan contact met ons op.

Zijn de prijzen in de webwinkel inclusief BTW?
De prijzen in de webwinkel zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

Wat is betalen met IDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Meer informatie over IDEAL kunt u via deze link vinden; http://www.ideal.nl/

Ik wil graag in contact komen met Yoshikigoifood
Wij streven ernaar om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden. U kunt contact met ons opnemen via e-mail (info@yoshikigoifood.nl)of telefonisch via +31619880267.

Staat uw vraag er niet bij?
Bel of mail onze klantenservice!